Rakentaja ei vastaa vaatimuksiimme

Kahteen viikkoon ei rakentajasta kuulunut mitään. Laitoimme uudelleen vastauspyyntöä kuinka hän aikoo hoitaa asian.

Olimme yhteydessä kuluttajaoikeusneuvojaan asian tiimoilta ja hän kertoi ottavansa yhteyttä rakentajaan.

Rakentaja ei vastannut yhteydenottoihin. Ei tekstiviesteihin, puheluihin tai sähköposteihin.

Minä 15.8.2016
"Hei, Olen yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja asia etenee sitä kautta."

Kuluttajaoikeusneuvoja 17.8.2016
"Hei! Pyydän ystävällisesti vastaamaan asiakkaallenne ja minulle kirjallisesti ja korvaamaan asiakkaallenne aiheutuneet kustannukset."

Minä 29.8.2016
"Hei, Voitko tarkentaa ja ystävällisesti vastata kuluttajaoikeusneuvojan pyyntöön jollain tavalla." 29.8.2016.

Kuluttajaoikeusneuvoja 26.8.2016
"Hei! Vastaattehan pikimmiten tähän viestiin? Myös minulle."

Ei vastausta. Noin kuusi viikkoa myöhemmin saimme vastauksen

Rakentaja 16.9.2016
"Hei, Asianajajani tekee vastausta ja lähetämme sen mahdollisimman pian."

Selvä siis.

Tässä vaiheessa keräsimme kaikki todisteet kirjallisena ja lähetimme kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Olimme hämmentyneitä rakentajan vastuunpakoilusta. Tilanne oli ollut itsessään jo helvetillinen tähän mennessä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tähän mennessä tapahtunutta

Betoni, askeläänieriste ja VOC. Mistä on oikein kyse?

Ajatuksia korjauksen onnistumisesta